piątek, 17 kwietnia 2015

Książki szukają domu!













W życiu każdego książkoholika jest tak, że prędzej czy później na półkach zaczyna brakować miejsca. Wtedy książek należy się jakoś pozbyć. Ja nie mam takiego problemu, a w nowym domu czeka na mnie wiele półek. Jednakże z niektórymi książkami nie jestem kompletnie związana - wiem, że do niektórych nigdy nie wrócę, a innych nie przeczytałam i już raczej tego nie zrobię. Dlatego uznałam, że każde papierowe dziecko zasługuje na miłość, więc tym, którym nie jestem w stanie zapewnić miłości osobiście, załatwię to uczucie u kogoś innego.

Mam do sprzedania kilkanaście tytułów. A ceny nie są wygórowane. Mam nadzieję, że się na coś skusicie. :)

Idąc od dołu:
1)  "Złodziejka książek" Markus Zusak - nowa, nieużywana (mam swoje wydanie, zdarzył się dubel po prostu) - 22 zł
2) "Piękne istoty" Kamil Garcia, Margaret Stohl - stan bardzo dobry - 12 zł
3) "Dziewczynka z majowymi kwiatkami" Karin Wahlberg - nowa, nieczytana - 12 zł
4) "Eve" Anna Carey - stan dobry - 10 zł
5) "Na psa urok" Kevin Hearne - nowa, nieczytana - 12 zł
6) "Ocalona" Aprilynne Pike - stan bardzo dobry - 12 zł
7) "Złamane serca" Pamela Wells - stan dobry - 8 zł
8) "Numery. Czas uciekać" Rachel Ward - stan bardzo dobry, idealny (książki nie ma już w sprzedaży!) - 12 zł
9) "Hotel Pastis" Peter Mayle - stan bardzo dobry - 8 zł



10) "Królowa Tempusu. Królowa musi umrzeć" Karen Quinn - nowa, nieczytana - 15 zł
11) "Elyria" Brigitte Melzer - stan bardzo dobry - 10 zł
12) "Charlotte Bronte i jej siostry śpiące" Eryk Ostrowski - stan idealny - 15 zł
13) "Córka alchemika" Katherine McMahon - nieczytana, stan idealny - 10 zł
14) "Złudzenie" Thomas Erikson - stan bardzo dobry, naklejka portalu na kodzie kreskowym, mała pieczątka w środku - 12 zł
15) "Q. Ponadczasowa historia miłosna" Evan Mandery - stan bardzo dobry, w środku mała pieczątka portalu - 10 zł
16) "Plan: żyć długo i szczęśliwie" Alisa Bowman - stan bardzo dobry/idealny - 10 zł
17) "Tamtego lata" Susan Stephens, Jane Porter, Maggie Cox - stan bardzo dobry - 10 zł
18) "Na Pragę nie wrócę" Elżbieta Wichrowska - stan bardzo dobry - 10 zł
19) "Mrówki w płonącym ognisku" Teresa Oleś-Owczarkowa - stan idealny - 10 zł
20) "Ostatnie lato" Cesarina Vighy - stan bardzo dobry/idealny - 10 zł
21) "Pokój na wodzie" Roberto Pazzi - stan bardzo dobra, mała pieczątka portalu po wewnętrznej stronie okładki - 10 zł
22) "Sny" Janusz Koryl - stan bardzo dobry, pieczątka wydawnictwa - 6 zł
23) "Ciotki" Anna Drzewiecka - stan bardzo dobry - 6 zł
24) "Pod skrzydłem anioła" Hanna Babińska - 6 zł

Do każdej książki należy doliczyć przesyłkę - 10 zł pocztą polską (przy pozycjach 20, 22, 23, 24 taniej) lub pocztą inpost - 6 zł (lub więcej, w zależności od liczby książek). Książki wysyłam listem poleconym!

Jeśli chcesz kupić jakiś tytuł, zabookować go lub ponegocjować (można jak najbardziej), poprosić o dodatkowe zdjęcia (wyślę na pewno) pisz na maila:
mon.ika@onet.com.pl

PS Kolorem czerwonym zaznaczone są książki już zabookowane - ich status może się w każdej chwili zmienić :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz