piątek, 9 stycznia 2015

Wygraj "W śnieżną noc"!















I choć za oknem typowo listopadowa pogoda, leje deszcz, a wiatr wieje tak mocno, że zrywa linie, to... mamy zimę, czyż nie? A skoro zima to i konkurs, w którym do wygrania typowo zimowa książka. Zapraszam!

Organizatorką jestem ja - autorka bloga Na zimowy i letni wieczorek. Konkurs trwa od dzisiaj (tj. 9 stycznia) do dziewiątego lutego. Nagrodą jest nowy, nieużywany egzemplarz "W śnieżną noc". Będzie mi miło, jeśli dodacie mnie do obserwowanych przez funkcję bloggera lub google+, lajkniecie fanpage bloga na facebooku. Jeśli chcecie jeszcze bardziej mi pomóc i pokazać światu, jaki super organizuję konkurs, wystarczy, że udostępnicie baner - dostępny poniżej - na swoich stronach! :)

Co zrobić by wygrać książkę?
Skomentuj ten post - podaj swój adres email oraz odpowiedz na pytanie: Z czym kojarzy Ci się zima?
Powodzenia!

I jeszcze zapraszam na dwie strony na których też mam konta, a może o tym nie wiecie:
ASK (jeśli chcecie - pytajcie) | GOODREADS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz