piątek, 25 kwietnia 2014

Stosik #4/2014r.

Witajcie Kochani,
Dzisiaj prezentuję Wam stosik. Zwykle przedstawiam go pod koniec miesiąca, jednakże ostatni tydzień spędzę poza domem, więc nawet jeżeli coś przyjdzie to i tak przesyłkę odbiorę już w maju. Nie przedłużając, prezentuję Wam moje kwietniowe zdobycze!

Zaczynając od lewej strony widzimy trzy książki, które dotarły do mnie w ostatni dzień marca. A są to "Krwawy szlak" [recenzja], "Wiatr" [recenzja] oraz "Dwie Marysie [recenzja]. Lektury egmontowskie otrzymałam od open gate, natomiast książkę Ciszewskiego od wydawnictwa litera nova. Dalej mamy dzisiejszą dostawę, czyli "Wszechświat kontra Alex Woods" i "Zabłądziłam" od Literackiego, "Czerwoną piramidę" z finty, a "Ostatniego olimpijczyka" z przemiłej wymiany na lubimy czytać. "Magię krwi" [recenzja] otrzymałam od grupy wydawniczej publicat, a "Szacunek ulicy" jest egzemplarzem od wydawnictwa SQN. Kolejną książką jest "Motyl" Lisy Genovy. Książkę kupiłam w środę w Matrasie i jest to prezent ode mnie dla mnie z okazji Dnia Książki! I cztery ostatnie książki to również egzemplarze od znak litera nova - przepiękny "Jeszcze jeden dzień" [recenzja], "Zacisze Gosi", które właśnie czytam, "Przysięga królowej" [ recenzja] oraz "Zabić arcyksięcia".

I tak przedstawiają się moje kwietniowe zdobycze. Ach, są takie piękne! Wciąż czekam na parę lektur i mam nadzieję, że jak najszybciej do mnie dotrą. Tymczasem ja będę się zaczytywać w książkach, które dzisiaj Wam zaprezentowałam i których jeszcze nie pochłonęłam. Buziaki, miłego weekendu!

37 komentarzy:

  1. "Krwawy szlak" jest świetny. Właśnie kończę czytanie pierwszej cześci z serii z fasonem, "Jajko z niespodzianką" i bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. "Zacisze Gosi" bym Ci podebrała, ale najpierw muszę przeczytać pierwszy tom. Jeszcze "Dwie Marysie" też bym Ci zabrała, "Zabłądziłam" no i może jeszcze "Jeszcze jeden dzień" w tym pięknym wznowionym wydaniu :) Przyjemnego czytania i korzystania z długiego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na "Czerwoną piramidę" poluję, bo ciekawi mnie, jak autor radzi sobie z czym innym :) Ciekawy i pełen intrygujących książek stosik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam "Czerwoną piramidę" i bardzo mi się podobała :) Książkę miałam wypożyczoną z biblioteki szkolne i niestety nie było kolejnych części, nad czym nadal ubolewam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Boski stosik! :)
    Miłej lektury :D

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdro Motyla, choc nie wiem czy to książka dla mnie, nad Pamiętnikiem Sparksa ryczałam straaaasznie :C

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo! +_+ "Zabić arcyksięcia" i "Krwawy szlak" mogę przyjąć, a jeśli "Przysięga królowej" i "Szacunek ulicy" są dobre, to również gimmie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę "Krwawego Szlaku" i "Wszechświat..." :) Jestem też ciekawa "Motyla".
    Miłej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem w trakcie Alexa Woodsa. Jak na razie rozwala mnie ta książka jest świetna ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudności :) Czytałam "Magię krwi". "Alex Woods.." czeka na mnie na półce. Sięgnęłabym również z chęcią po "Zacisze Gosi" :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam żadnej z tych książek, jednak kilka tytułów mnie zainteresowało ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę parę pozycji, które bym przeczytała - "Przysięga królowej" i "Zabić arcyksięcia" :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Same ciekawe książki :) Zamień się. Nie chcesz poczytać książki od prawa rzymskiego? :D

    OdpowiedzUsuń
  14. "Krwawy Szlak" przeczytany - świetna książka :) "Czerwona Piramida" także na mojej półce, też z tego miesiąca i też z finty ;D "Zbłądziłam" chętnie zobaczyłabym również u sb ;) "Magię Krwi" czytałam i podobała mi się, ale nie była specjalnie wybitna...
    Chętnie poznałabym również "Motyl" i "Przysięga Królowej" :)
    Cudowne książeczki <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Kilka książek z Twojego stosiku mam i ja :) Przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dawno nie mialam takiego stosiku u siebie, ale masz racje to piękny widok. Niestety nie czytałam, żadnej z nich.

    OdpowiedzUsuń
  17. Strasznie ciekawi mnie "Krwawy szlak". Chciałabym też poznać w końcu serię o Percym Jacksonie, bo wiele osób ją poleca. Przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny stosik. W sumie nic nie czytałam, ale podoba mi się ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja z kolei bym Ci ukradła "Motyla" i "Zabłądziłam". Prawdziwe cudeńka, życzę miłej lektury!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Takie ładne :3 Mnie ciągnie do przeczytania książki Nowak, chociaż Ty nie byłaś zachwycona "Dwoma Marysiami". Udanego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale cudowności. Czekam na wrażenia.

    OdpowiedzUsuń
  22. Miłego czytania :) A stos zacny!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja nie widzę nic dla siebie, ale życzę udanej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  24. "Motyl" *_* Muszę sobie sprawić tę książkę ;) Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  25. Jaki cudowny stosik! Riordan to jeden z moich ulubionych autorów, a "Czerwona piramida" jest całkiem niezła, to pozostałe książki z KRK trochę mnie zawiodły.
    Życzę miłej lektury i gorąco pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Cieszę się, że "Ostatni Olimpijczyk" dotarł bez przeszkód. Mam nadzieję, że się spodoba. Chętnie przeczytam jego recenzję. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja bym chętnie przeczytała "Motyla". I "Czerwoną piramidę". "Ostatniego olimpijczyka" zresztą też, ale najpierw muszę przeczytać tom drugi, trzeci i czwarty :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam na półce "Krwawy szlak." nie czytam jednak twojej recenzji, bo książka była i jest dla mnie wielką niewiadomą i nie chcę sobie psuć niespodzianki.
    "Motyla" widziałam też ostatnio w księgarni, ale jakoś się nie skusiłam. Zobaczymy czy źle zrobiłam?
    Owocnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  29. "Czerwona piramida" jest prze, przecudowna! "Krwawy szlak" mam już na półce i nie mogę się doczekać kiedy zacznę go czytać. Przeczytałam dopiero trzy części Percy'ego, ale jestem pewna, że pozostałe są równie świetne. Jestem ciekawa czy spodobałaby mi się "Magia krwi". Piękny stosik :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Też byłam zmuszona do kupienia samej sobie prezentu na Dzień Książki - no już chyba gorzej nie może być, totalny ze mnie "forever alone"! :D Tylko o pierwszej książce ze stosika słyszałam i już zerkam w recenzję, bo pozycja ta jest bardzo polecana!

    shelf-of-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Zacisze Gosi wygląda na cienkie :) ale już na nie czekam! I chyba również kupię Motyla, wiele dobrego o nim słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to egzemplarz przedpremierowy, więc pewnie dlatego ;).

      Usuń
  32. Same ciekawe tytuły, na kilka mam ochotę :) Miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  33. Rawr, "Krwawy szlak" to mój totalny MUST HAVE :D

    OdpowiedzUsuń