wtorek, 28 sierpnia 2012

Stosik sierpniowo-wrzesniowy

Kochani, doszłam do wniosku, że nie ma co dodawać wielkich stosików, z których i tak nie przeczytam nawet połowy pozycji. Dlatego, dzisiaj dodaję mały stosik ze wspaniałymi książkami :)
Obiecuję, że od dzisiaj przeczytam każdą książkę z mojego stosu, a dopiero później sięgną po inne pozycję z następnej kupy książek :)

Oto mój stosik :


Zacznijmy od dołu :
1. "Crescendo" Becca Flitzpatrick - powieść miałam przyjemność przeczytać w lutym br., ale skoro w ostatnich tygodniach przypominałam sobie "Szeptem", warto też przypomnieć sobie kontynuację :)
2. "Melancholia sukuba" Richelle Mead - już od dawna miałam ją w planach, ale nigdzie jej nie widziałam.. Podczas moich wakacji nad Bałtykiem, znalazłam ją za 15 zł na taniej książce w Międzyzdrojach. Wczoraj wieczorem ją skończyłam, za 2 dni powinna pojawić się recenzja :)
3. "W pierścieniu ognia" Suzanne Collins -prezent od rodziców z okazji moich wczorajszych imienin  :) 

4."Kosogłos" Suzanne Collins - jw.
5. " Kobieta zaklęta w kamień" Marta Fox - przyciągnęła moją uwag ę w bibliotece. Szukałam głębokiej powieści z przesłaniem, a ciekawy opis od wydawcy dodatkowo mnie zachęcił :)
6. "Niedoręczony list" Sarah Blake - jw., dodatkowo akcje powieści rozgrywa się w XXw. w czasie wojny światowej, a że ja jestem fanką historii, wierzę, że spędzę z tą książką wspaniałe i  kształcące mój charakter chwile :)
7. "Marty aż do zmroku" Charlaine Harris - od dawna miałam w planach, a gdy zobaczyłam tę powieść na półce w bibliotece, myślałam, że zacznę skakać z radości :)

I tak wygląda mój stosik. W między czasie, możliwe, że dostanę jeszcze książkę od wydawnictwa Esprit, jednak to głównie pozycję z mojego stosiku zostaną w najbliższym czasie zrecenzowane :)
Całuski,
Monika

22 komentarze:

  1. Martwy aż do zmroku? Chyba oszaleje z zazdrości. Gdyby książka była twoja chętnie bym się wymieniła na dotyk Juli po przeczytaniu...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe pozycje, z chęcią poczekam na recenzje :) Z tymi planami przeczytania wszystkich pozycji to Cię podziwiam, bo ja co miesiąc mam postanowienie że przeczytam te wszystkie nowo kupione książki i zawsze coś mi zostaje :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam całą serię o Sookie Stackhouse, bo jakoś mnie wciągnęła, mimo tylu miażdżących opinii :) serial uwielbiałam, teraz niestety jest z nim coraz gorzej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na te "Igrzyska śmierci" to chyba jakaś moda nastała. Książki z gatunki paranormal romance też opanowały blogi
    :) . Gratuluję wspłópracy z wydawnictwem Esprit. Przyjemnej lektury.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, współpracę zaczęłam już w czerwcu , tylko że, przed wakacjami nie chciałam, żeby mi przysyłano egzemplarz recenzyjny, bo byłam w domu przez kilka dni i znowu gdzieś wyjeżdżałam, więc nie miałabym czasu napisać porządnej recenzji :)

      Usuń
  5. Myślę, że "W pierścieniu ognia" oraz "Kosogłos" Ci się spodobają:) Mnie te książki po prostu oczarowały.:) Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzisiaj rano zaczęłam "W pierścieniu ognia" i po prostu wchłonęła mnie w swój świat! Zaraz pójdę na spacer z psem albo na rolki, bo już mnie oczy bolą od czytania :)

      Usuń
  6. Uwielbiam czytać książki, także z przyjemnością będę tutaj zaglądała :) Wielu książek ja nie czytałam, ale chyba nadrobię zaległości :) Obserwuję ;) Mogę liczyć na to samo? :) http://gllasgow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam sie z Ania, ze "W pierścieniu ognia" oraz "Kosogłos" to pozycje, po ktore mozna siegac w ciemno :) Milej lektury :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny stos! ;) Nie mogę sie doczekać recenzji. Co do "W pierścieniu gonia" i "Kosogłosu" sprawiłamsobie całą serię Igrzysk śmierci na zakończenie roku akademickiego ale jeszcze nie czytałam;/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe zdobycze, nic tylko czytać! Więc miłego czytania życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem czy się dodał kom... chyba nie -.-

    Więc jeszcze raz:

    Crescendo - polecam, polecam ;)


    A serię Igrzysk mam w planach ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. spóźnione wszystkiego najlepszego z okazji imienin ;)
    świetny blog, piszesz bardzo dobre recenzje. :)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  12. Trylogia "Igrzyska śmierci" jest świetna. Życzę miłej lektury. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Planuję przeczytać trylogię "Igrzyska śmierci", po "Szeptem" i kolejne części też mam nadzieję sięgnąć
    miłego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Żadnej z tych książek nie czytałam, choć "Igrzyska śmierci" są za mną. Po kontynuację nie sięgam.
    Jaką książkę otrzymasz od wydawnictwa Esprit? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam dostać "Africanus. Syn konsula", ale nie mają jej na stanie i odkąd pisałam do espritu w czerwcu zmieniły się zasady współpracy, więc chwilę to potrwa zanim coś mi wyślą :)

      Usuń
  15. Bardzo fajny stosik.:D Zazdroszczę w szczególności "Igrzysk Śmierci".:D Życzę miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  16. Miłej lektury, ja także mam już "Crescendo" za sobą :)

    OdpowiedzUsuń